Najčastejšie kladené otázky

Tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sa nás zákazníci pýtajú. Je možné, že tu nájdete odpoveď aj na tú svoju. Na stránke Sprievodca nákupom sme pre vás pripravili jednoduchý návod, ako si objednať kabelky v našom internetovom obchode. Ak ste však odpoveď na svoje otázky nenašli, neváhajte nás kontaktovať na našej facebookovej stránke Kabelky Kbas, prostredníctvom emailu na info@kabelkymoda.sk alebo telefonicky na 02 21025886 alebo 00 421 944 627 725.

Pre rýchlejšiu navigáciu, kliknite na odrážku s tématickým okruhom, kde spadá vaša otázka:

Registrácie a objednávky

Ako môžem tovar objednať?

V internetovom obchode www.kabelkymoda.sk
e-mailom: info@kabelkymoda.sk
telefonicky: 02 21025886 alebo 00 421 944 627 725
sms: 00 421 944 627 725

Pripravili sme pre vás jednoduchý návod, ako si objednať tovar na Kabelkymoda.sk (kliknite na zvýraznený odkaz). Tu nájdete celý nákupný proces v prehľadných obrázkoch.

Musím pri osobnom odbere robiť objednávku cez eshop?

Nie, stačí ak prídete a vyberiete si priamo na mieste.

Musím sa registrovať kvôli objednávke?

Nie, nemusíte. Registrácia vám však výrazne ušetrí čas pri vytváraní budúcich objednávok. Pozrite si náš jednoduchý návod ako si vytvoriť konto.

Aké výhody má registrovaný zákazník?

Dostáva špeciálne ponuky prostredníctvom newslettra. Vybrané produkty za nákupné ceny pre podporu predaja.

Nedarí sa mi objednať tovar online cez internet. Ako mám postupovať?

Stačí nás telefonicky kontaktovať na tel. čísle 02 21025886 alebo 00 421 944 627 725  a spraviť objednávku telefonicky. Objednávať môžete aj formou e-mailu na e-mailovú adresu info@kabelkymoda.sk alebo sms, nezabudnite však prosím uviesť všetky kontaktné údaje (meno, adresa, telefónne číslo, email).

Mám záujem o produkt, ktorý nemáte v ponuke. Môžete ma informovať, keď bude opäť v ponuke?

Samozrejme. Zašlite nám e-mail na info@kabelkymoda.sk a my vás budeme kontaktovať, akonáhle bude produkt znova zaradený do našej ponuky, prípadne vám ponúkneme podobnú alternatívu.

Doručenie tovaru

Kedy dostanem tovar?

Objednávky prijaté do 15.00 sú ešte v daný deň vyskladnené a v nasledujúci pracovný deň doručené, ak je tovar na sklade. V prípade, ak momentálne nejaký tovar nie je na sklade, budeme vás ihneď e-mailom alebo telefonicky informovať o najbližšom termíne dodania, prípadne ponúkneme podobný tovar.

Koľko zaplatím za doručenie?

Vložte produkt do košíka a zadajte spôsob doručenia a platby, výška poštovného sa automaticky vypočíta. Viac informácií o výške poštovného nájdete na stránke spôsoby dopravy a platby. Počas akcií máme od určitej ceny objednávky poštovné zadarmo.

Kam mi doručí kuriér zásielku?

Zásielka bude doručená na adresu uvedenú v objednávke ako doručovacia adresa. Spravidla vám kuriér doručí balík pred prvé vchodové dvere.

Urobila som si dve alebo viacero samostatných objednávok. Môžete ich spojiť a zaslať spolu v jednej zásielke, aby som poštovné platila iba raz?

Áno, objednávky vám spojíme, kým nebola predošlá objednávka už odoslaná.

Môže tovar prevziať aj osoba, ktorá nie je adresátom?

Áno, samozrejme. Vašu zásielku môže vyzdvihnúť aj vami poverená osoba. Pri spôsobe dopravy kuriérom, stačí telefonicky oznámiť kuriérovi, kde a kto zásielku preberie.

Koľko dní je môj balík u kuriéra?

Váš balík zotrvá u kuriéra po dobu 5 dní od dátumu odoslania. Po uplynutí tejto doby je zásielka automaticky zasielaná späť na našu adresu.

Reklamácie a vrátenie tovaru

Čo ak je zásielka poškodená pri preberaní?

Ak zistíte, že zásielka je poškodená, treba spísať protokol o poškodení s kuriérom a zaslať nám e-mail, že vám bol doručený poškodený tovar.

Postačí mi doklad o kúpe pri reklamácii?

Áno, postačí.

Kde si môžem uplatniť záručnú opravu?

Všetky záručné opravy si môžete uplatniť u nás.

Aká záruka sa vzťahuje na vaše produkty?

Záručná doba plynie odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim a trvá 24 mesiacov. Záručná doba sa predlžuje o čas, kedy bol daný produkt v oprave, na základe dokladov o predchádzajúcej reklamácii. Viac informácií nájdete na stránke reklamačný poriadok.

Kedy bude moja reklamácia vybavená?

O spôsobe riešenia reklamácie rozhodneme ihneď, v zložitejších prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Ak je potrebné zložité technické zhodnotenie stavu výrobku a odborné posúdenie vady, alebo oprava tovaru – najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Mám nárok na vrátenie peňazí pri reklamácii?

Spôsoby vybavenia reklamácie môžu byť: oprava, dodanie náhradného dielu, výmena za nový kus, prípadne dodanie iného tovaru, o ktorý má kupujúci záujem (do hodnoty pôvodného tovaru), alebo vrátenie peňazí. O výsledku riešenia vašej reklamácie vás informujeme prostredníctvom e-mailu alebo doporučenou listovou zásielkou pred uplynutím 30-dňovej lehoty.

Čo robiť v prípade, že som kúpila kabelku a bol to nevhodný darček?

Odstúpiť od zmluvy môžete bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar však musí byť v bezchybnom stave a v originálnom balení. Ak ste ho dostali v rámci akcie s darčekom, je potrebné ho zaslať späť spolu s ním. Prečítajte si viac o postupe pri odstúpení od zmluvy.

Čo robiť v prípade nespokojnosti s vybavením mojej reklamácie?

Ak s vybavením reklamácie nie ste spokojný, ste oprávnený použiť platformu riešenia sporov online na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorý si zvolíte. Napríklad platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Viac o alternatívnom riešení sporov nájdete na stránke všeobecné obchodné podmienky.

Zľavový kód na tovar

Kam mám napísať získaný zľavový kód?

Kód zadávate pri vytváraní objednávky a môžete ho použiť iba jedenkrát. Zľavový kód sa považuje za použitý, až keď je objednávka odoslaná na spracovanie. Jednoduchý návod nájdete v našom sprievodcovi nákupom v časti Ako si uplatniť zľavový kód.